torsdag 12. november 2009

we think ur a joke, shove ur hope where it dont shine

Heluu(grønlandsk for hei). Kan du forklare meg kva eit kåseri eller essay er? I såfall, ring meg, tekst meg, e-mail meg, anything. For eg veit det i allefall ikkje. Flaks at vi har tentamen imorra då. Endå meir flaks at eg kan alt om barokken og vikingane og renesanssen og det. No er det 8 min til eg burde sove, men det er sånn 123456789 sangar eg berre må høyre før eg sovnar. Dritgøy då HELENE, at du ikkje har oppdatert Spotify-lista vår sidan Girls in Hawaii - Yellow Tricycle. Flaks egentlig, at Santogold(eller er det SantIgold no?) kan halde meg med selskap inn i dei små timar.

brb, daft punk is playing at my house

3 kommentarer:

Malene sa...

Så fint at eg har skreve(skriver i dette øyeblikket) om reneSSansen. Tenke eg skulle brife med det kule eg har lært meg i dag, og som du skreiv feil på på your bløøgg. Renesanssen du lizzom.......

Helene sa...

.... OG, så fint at du har skreve sånn ca 58290890 ord UTAN å kunne nokke som helst om kåseri. Jøss.

hm, ja, vurderte å oppdatere i går!!!!! I dag... i dag.

BTW"!!()!)!()=( GI MEG EI OVERSKRIFT!!!!!!

Malene sa...

Detta her er kommunikasjon jenter. IKKJE lov....

Overskrift sa du?
Ta noe fra en sang!!! Den dere "Uti jongel'n, ja midt i jungel'n, der løver sover søtt..." "aaaaaaaaaaawiiiii, wiiiiahh wiahwiahweyy"