tirsdag 10. november 2009

signs


Er det teit av meg å høyre på ein country-sang? Den går på p3 heile tida.
Ellers, så er eg dritsur men eg veit ikkje heilt om eg har mest lyst å klemme folk til eg/han/ho/det sprenger eller om eg vil rope "hore!!" til han/ho/det. Time will show.
No har eg brukt to timar på å skrive 6 sider i word om livsstil osv. Gymteori altså. Trur ikkje eg har lært så veldig masse, men natten er enda ung. Kanskje eg skal gjere som Martine og Malene. Vere vaken i heile natt og pugge! Ikkje dumt.
Forresten! Istad sov eg med hodet i boka, med armane i kryss og på magen! Deilig. Så deilig at den smerten eg har i ryggen no ikkje kan måle seg ein gang.
OG HERREGUD, istad rydda eg rommet mitt. No kan ein faktisk vere her. Til og med Pussen kosar seg.

4 kommentarer:

Helene sa...

tenk at du faktisk tar naboen din sin katt inn i huset ditt. haha, du altså

Sunniva sa...

hallooooo. På søndag var han her i 4 timar i strekk. Han elskar å vere her.

Malene sa...

ja, eg lurte på det der. Begynte å lure på om dere hadde fått dere katt. Men det var naboen sin ja. haha

maren sa...

haha allllllllle liker vel den siden det er introsangen til true blood. bortsett fra meg da. men jeg er cff litt for alternativ (eller kresen)