lørdag 2. januar 2010

it seems magical

1. Hva vasker du først når du dusjer? høgre armen min
2. Hvilken farge er det på yndlingshettegenseren din? svart
3. Ville du ha kysset den siste personen du kysset igjen? jaa
4. Planlegger du antrekkene dine? kun ved spesielle anledningar
5. Hvordan føler du deg akkurat NÅ? sur
6. Hva er den nærmeste røde tingen rundt deg? ein rød gaveboks
7. Hva var den siste drømmen du hadde? hugsar ikkje den frå i natt
8. Møtte du noen nye i dag? nei
9. Hva har du lyst på akkurat nå? pasta med pesto. åååh
10. Bruker du tanntråd? eg må, men ... nei
11. Hva tenker du på når jeg sier kåt? plysj
12. Er du følsom? ja
13. Har du noen gang telt til 1000? ja, trur det
14. Biter du i isen, eller sleiker du den bare? først sleikar eg og så biter eg
15. Liker du håret ditt? hahahahhahahahhahahaahahahhahahahahhaahhah NEI
16. Liker du deg selv? nei
17. Ville du ha spist middag med George W. Bush jr? ja, gratis mat
18. Hva hører du på akkurat nå? ein heilt forferdelig remix som Helene eller Jessica har lagt inn på www. no er det L.S.F av Kasabian i staden
19. Har du strenge foreldre? eeegentlig ja, men trur dei har forstått at det ikkje er vits
20. Vil du hoppe i fallskjerm? NEI
21. Liker du Cottage cheese? jepp spesielt med mandlar
22. Har du noen gang møtt en kjendis? ikkje sånn Paris Hilton-kjendis
23. Leier du film ofte? 8 gangar i året sikkert
24. Er det noe som skinner i rommet ditt? ja, lysestakar og slikt
25. Hvor mange land har du besøkt? 7
26. Har du noen gang tulleringt? ja og eg får fortsatt vondt i magen fordi det er så sinnsjukt skummelt
27. Har du tatt tog? ikkje anna enn flytoget, nei. men eg har store planar om å ta tog i 2010
28. Brune eller hvite egg? kvite eller ingen
29. Har du mobiltelefon? iPhone
30. Bruker du spisepinner? når eg tøffar meg, ja
31. Eier du en pistol? nei, eg hadde sikkert skutt meg sjølv i leggen ved eit uhell om eg hadde hatt ein
32. Kan du å spise med spisepinner? nei

33. Hvem skal du være sammen med i kveld? me, myself and i
34. Tilgir du for lett? tja, ja
35. Har du noen gang vært forelsket? ja, eg er jo faktisk 17
36. Hva skal din beste venn gjøre i morgen? slikt som dei gjer i usa. ete hamburger og pomfrites til frukost, pannekaker til lunsj, ostepop til middag og 3L cola til kvelds. og sjå på tv då (neida)
37. Har du noen gang spist kokosboller? æssssj, ja
38. Når gråt du sist? når eg vakna på tirsdag
39. Hva var det siste spørsmålet du stilte? kan du gi meg ladaren?
40. Favoritt tiden på året? haust
41. Samler du på noe? kan virke som om eg samlar på linseboksar, ettersom dei ligg overalt på badet, men nei.
42. Er du sarkastisk? nei nei, aldri.
43. Har du sett “The butterfly effect”? ja
44. Har du noen gang gått inni en vegg? ja
45. Hva er favorittfargen din? svart, grå, kvit, lilla, navyblå
46. Har du noen gang slått noen? heheh ja
47. Har du krøllete hår? æsj, ja
48. Hva var den siste CDen du kjøpte? hmm. Röyksopp - Junior
49. Har utseende noe å si? teit av meg å sei det, men ja
50. Kunne du tilgitt en som var utro? spørs
51. Har du skyhøye telefonregninger? heheheheh det veit eg ikkje, sidan pappa betalar
52. Liker du livet ditt nå? JA
53. Sover du med TVen på? nei, har jo ikkje tv på rommet
54. Takler du sannheten? ja, men likar folk som lyger litt
55. Har du en fremtidsplan? ja. den har eit punkt og det lyder slik: FLYTT TIL OSLO
56. Hater du eller misliker du mer enn 3 personer? ja, ganger 5
57. Hvor ofte snakker du i telefonen? 4 dagar i veka, ca.
58. Hvilken person holdt du hender med sist? Sigrid, trur eg
59. Hva har du på deg? truse, bh, strømpebukse, singlett,t-skjorte, skjørt, cardigan
60. Hva er favorittdyret ditt? kattepus
61. Hvor er profilbildet ditt tatt? kjøkkenet til Martine
62. Kan du å rocke med rockering? ee, ja
63. Har du jobb? ja
64. Hva var det siste du kjøpte? pepsi max 0,5 l
65. Har du noen gang krabbet gjennom et vindu? ja, men eg ser på det som vanskelig

OG

PERSONLIG
1. Navn: Sunniva
2. Alder: 17
3. Født: 13 september
4. Bosted: Førde
5. Stjernetegn: jomfruen
8. Sivilstatus: neh, er no ein sånn random som driver å sender meg meldingar heile tidan

UTSEENDE
9. Hårfarge: brunt/grønt/rødt
10. Langt eller kort: mellomlangt
11. Hairextensions: i wish...
12. Øynefarge: blå
13. Høy eller lav: eee, midt i mellom?
15. Piercing: nei
17. Klesstil: standard
19. Sminke: ja
20. Briller/linser: begge deler, spørs

KJÆRLIGHET
40. Har du noen gang vært forelska: ja
42. Har du lett for å forelske deg: ja, men så har eg også veldig lett for å bli lei
43. Har du knust noens hjerte: nei
45. Hva ser du etter i kjæresten: mann
46. Går du etter utseende eller personlighet: begge deler
47. Har du noen gang stjålet en venns kjæreste: nei
48. Blir du lett sjalu: neh
49. Ville du ha tatt hevn om typen/dama var utro mot deg: JA
50. Er det greit at en god venn hooker up med eksen: ja, men ikkje etter 2 dagar då

HAR DU NOEN GANG
51. Baket en hel kake selv: hundre, visst toro gjelder
52. Sagt hva du følte for en person: ja
53. Nakenbadet: ja, i ein alder av sånn 0
54. Spist stueplanten til din mor: nei
55. Vært innlagt på sykehus: nei, men blir det vel snart dersom diagnosen min er rett.
56. Nasket i en butikk eller på et marked: nei, tør ikkje.
57. Grått på bussen: hehh, ja
58. Brukket noe på en annen person: å herregud, nei
59. Blitt dumpet til fordel for noen: ja, ca

HVA FORETREKKER DU
61. Lettet eller fornøyd: letta
62. Sølv eller gull: sølv
63. Forbannet eller lei: forbanna
64. Gi noe eller få noe: gi
65. Glad eller lykkelig: lykkelig
66. Forundret eller forbauset: forbausa
67. Sint eller sur: sur
69. Trist eller bitter: trist
70. Sannhet eller løgn: kvit løgn og sannhet

VILLE DU NOEN GANG
81. Hoppet i fallskjerm fra et fly: kun visst eg redda ein annan person sitt liv eller noko
82. Spist en hel banan med skall: æsssj, nei
83. Strippet for å bli russepresident: aaaldri
84. Hoppet i strikk utenfor et stup: igjen, kun visst eg redda ein annan person sitt liv eller noko
85. Tisset på noen om de ba om det: lett
86. Spist dritt for en mill: spørs på mengde, kvar det kom frå osv
87. Gått truseløs i byen: eee, nei
88. Sultet deg for å se hvor lenge du hadde klart det: ja, men det hadde jo berre vart i sånn 10 timar
89. Sunget karaoke offentlig: visst sånn singstar på ei stove teller så, ja.
90. Dolket enn venn i ryggen om du hadde fått noe godt utav det selv: eee, visst eg vant ein million om eg ditcha å lakke neglene til ein venn, JA

ENTEN ELLER
91. Kongen av Queens eller Scrubs: Scrubs
92. Sjokolade eller blomster: sjokolade
93. Lilla påskeegg kartong eller skumnisser: påskeegga, nam
94. Vått eller tørt: tørt
95. Kyss eller kos: jatakk begge deler
96. Fashion eller alternativ stil: alternativ as in indie? for det er jo fashion nowadays. men eg må sei begge deler, så lenge det er gjennomført.
7. Tropisk eller sludd: sludd
98. Bitch eller bimbo: bimbo
99. Discovery eller Animal Planet: Discovery
100. Emo eller sjøpølse: emo

2 kommentarer:

Helene sa...

29. Har du mobiltelefon? iPhone
ikkje nokke "mobil" her nei :)

ååh... eg og vil fylle ut lister!!!

Sunniva sa...

Hehehehheeh! iPhone er ingen vanlig mobil:)

gjer det!!!!