lørdag 2. januar 2010

totusenogni

1. Gjorde du noe i år som du aldri har gjort før? eg har nok gjort massevis av ting eg aldri har gjort før, positive og negative. mange av tinga trudde eg aldri at eg kom til å gjere, i allefall ikkje i 2009.
2. Holdt du noen av nyttårsløftene? eg har vel aldri seriøse nyttårsløfter, så nei.
3. Ble noen av dine venner foreldre i år? nei
4. Døde noen som sto deg nær? nei
5. Hvilke land besøkte du? nada! kun Norge
6. Er det noe du har savnet i 2009 du vil ha i år 2010? vel, egentlig ikkje. Guro då
7. Hvilke datoer fra år 2009 kommer du alltid til å huske? herregud, vanskelig. 16/5
8. Hva var din største framgang i 2009? masse meir sjølvtillit blant eit par personar.
9. Største feilgrep? har vore alt for masse slem og brukte for lite tid saman med Guro før ho reiste.
10. Har du vært syk eller skadet deg? neh, egentlig ikkje. småsjuk av og til, men det er eg jo alltid.
11. Beste kjøpet? iPhone
12. Hva bruker du mest penger på? mat
13. Gjorde noe deg ordentlig glad? masse! spesielt vennar, familie og kjæreste.
14. Hvillke sanger kommer alltid til å minna deg om 2009? Heller artistar. White Lies, La Roux, Lykke Li, Ladyhawke, Röyksopp, m83, Bloc Party, Arctic Monkeys. eg veit ikkje.
15. Var du mer glad eller lei deg i sammenlikning med tidligere år? bortsett frå emo-perioden frå nov08-mars09 så har eg nok heilt klart vore meir glad.
16. Hva skulle du ønske at du hadde gjort mer av? vore meir med Guro og vore snillare og vist at eg brydde meg meir.
17. Hva skulle du ønske du hadde gjort mindre av? alt for masse til å ramse det opp.
18. Hvordan tillbringer du julen? heime med mamma, pappa, søstre, tanteunge, kjæresten til søstra og mormor.
19. Ble du forelsket i år? JA!
20. Favorittprogram på TV? som eg har sett i 09 må det vere Gossip Girl, True Blood, skins, OTH og alt mulig som går på tv då.
21. Besta boken du leste i år? vel, eg har ikkje lest sidan mars så eg hugsar det ikkje. Kanskje "evighetens kyss" som gjorde at eg ikkje engang orka å gå opp heile trappa før eg måtte begynne å lese. fekk sjukt vondt i ryggen av å sitte der, men det var verdt det.
22. Største musikalske opplevelse? p3 og øya då.
24. Noe du ønsket deg og fikk da du hadde bursdag? herregud, kva fekk eg? er 3 mnd sidan men eg har ingen anelse. "Fekk" ein macbook seinare i september då.
25. Noe du ønsket deg men ikke fikk? tv
26. Hva gjorde du på bursdagen din i 2009? omtrent ingenting, sidan det var ein søndag. Men var med Sjur kvelden/natta før.
27. Finnes det noe som kunne ha gjort året enda bedre? om Guro hadde vore heime, meir pengar og ei eiga leilighet.
28. Hvordan vil du beskrive din stil i år 2009? hundre prosent vanlig. veldig kjedelig
29. Hva fikk deg til å føle deg bra? friendz and loverzz
30. Hvilken kjendis var du mest sugen på? PARIS HILTON
31. Hvem savnet du? Guro
32. De beste nye menneskene du traff? the one and only, Sjur. og så blei eg jo på ein måte kjent med Martine på nytt
.






totally det mest sexy bilde av meg frå 2009

Ingen kommentarer: