lørdag 23. januar 2010

how 'bout maybe its all been in my head

wuhu! for ein dag! for eit liv! I dag har eg grene i 3 timar, fått alle framtidsplanar knust og ikkje minst endå meir glad i pappaen min som kjeftar når eg hulkar på do og den slags(det med framtidsplanane altså). Eg er lei av antibiotika og latar som om eg tar dei, men eg gjer jo ikkje det. Istadenfor å bli kvalm på piller blir eg no kvalm på is. I 4-tida fant eg ut at det passa seg å kjøpe grine-mat, og kjøpte masse smash! og is på Vie. Møtte selfølgelig gymlæraren på vegen heim... love my life.
Eg har ikkje engang begynt på smashen, og eg er lei av mat allerede.

Anygay er eg ikkje døden nær eller noko slikt OG eg har venar som er dei snillaste i verda, ei bestevenninne i USA som svarar på lange e-postar med endå lengre svar og g
jer meg glad i dei mørkaste stunder(lol).

No skal eg begynne på smashen og sjå Fatso. Ironisk.


haaata den mannen!!!!!!!!!!!! stygge stygge ting Alekzndr Ptrvski

Ingen kommentarer: