onsdag 27. januar 2010

When the thorn bush turns white thats when I'll come home

vel, eg har sett fleire nakne menn den siste timen enn eg har gjort i heile livet. Vi snakkar gutar i syden, menn på jobben, finske gutar på 16-17 som spør "do you wanna see my dick?" sjølv om vi egentlig snakka om været. Men det er vel sånn det skal vere i dagens samfunn. Skal ikkje begynne å klage på det liksom.
Ellers så har vi IT, og eg er drittlei. Skjønar absolutt ingenting lengre, og eg har det med å google rare ting istadenfor å prøve å forstå. Srsly, hjelp meg. Evt hjelp meg å jukse på prøven, for eg _må_ ha 5. Med det karaktersnittet eg har for tida så ser det ut som at eg endar opp i Alta. Og vel, eg har liksom ikkje sååå lyst til å bruke all mi tid på å forstå den slags dialekter.

men no skal eg søke på "døde kattar" og slikt. Først skal eg selfølgelig finne eit skikkelig emosjonelt bilde, eller femten, på weheartit.



okei, drit i dei bilda.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Spør nørden.

Sunniva sa...

Ååååå, så snill! Men assa, ingenting kan hjelpe meg å forstå :(