søndag 31. januar 2010

meir lal

KLÆR
Sko: åhh, mine nye wedges med zipper frå h&m.
Sneakers: æsj, dei stygge frå adidas eller puma eller kva det er som eg går i på jobb og i stygt vær.
Jeans: Gina, Vera Moda
T-shirt: alle dei stygge eg har.
Undertøy: ååååhh, alt! Hadde eg hatt alle pengane i verden ville eg hatt eit eige "walk in closet" til undertøy. Kvitt! Svart! Rosa! Blått! Lilla! Babyrosa! Fersken! åååååå

ACCESSOARER
Veske: lakk, svart frå h&m 2009.
Lommebok: turkis/grønn pung eg fekk av Jessica til jul.
Solbriller: brukar det som oftast ikkje. Men "wayfarers" frå h&m
Klokke: iPhone, men har sinnsvakt lyst på Casio Retro klokke...

TEKNIKK
TV: macbook, heheheheeh.
Stereo: eeh, Philips
Mobiltelefon: iPhone 3G
Mp3: iPod nano
Data: Macbook Pro 13"

BADET
Tannkrem: Colgate
Såpe: Kokosnøtt handsåpe frå BS
Parfyme: Touch of Pink frå Lacoste
Medisin: ibux, heh.
Vitamin: eye Q, bjørnar, b-vitamin.
Hodepinetablett: IBUX <3<3<3<33<3<3<3>

MAT OG DRIKKE
Mineralvann: pepsi max
Vin: ettersom eg har prøvd å vere vaksen i eit år no, så burde eg vel ha svart Xéugks Ecuwh Grw, MEN! eg vettafaen. Er oftast ekkelt, men rosè og kvitvin går ned.
Brød: focaccia eller frokostrundstykker.
Is: mamma sin heimelaga.

HJEMME
Seng: eee, seng. Sånn rammemadrass-greie.
Espressomaskin: jatakk.
Kjøleskap: kvitt og inneholder masse ekkelt kjøtt og lignande.

FREMKOMSTMIDDEL
Bil: Audi og Volkswagen
Taxi: mamma og pappa
Sykkel: hugsar ikkje korleis den såg ut. Brukte den 2 gangar i 2009.

ØVRIG
Frisør: eh, den som er ledig.
Bank: S&F sparebank og DNB eller kva det heiter.


2 kommentarer:

Helene sa...

SUNNIVA! kor finn du desse flotte utfyllingsskjemaene dine??
Eg vil óg svare på slekje.

Sunniva sa...

eg skal vise deg på escuela!