søndag 31. januar 2010

lal

Hva befinner seg i lommene dine?
absolutt ingenting.

Hva befinner seg i håret ditt?
igjen, ingenting.

Hva befinner seg ved siden av sengen din?
ein "kasse" og eit bord.

Hva befinner seg i skolesekken din?
Bøker, masse masse masse lausark, kalkulator, flaske, pung, iPod, penal.

Hva befinner seg i kjøleskapet ditt?
mest tannkrem og planter og slikt.. MAT kanskje.

Hva befinner seg i ansiktet ditt?
Decleor Hydra Floral Moisturising Mask <3<3<3

Hva befinner seg på startlinja di?
eee, kva er det på mac-språket? Men det som er åpent no er Safari, Spotify, Last.fm.

Hva befinner seg i hodet ditt akkurat nå?
angst

Hva befinner seg over deg?
hylle med stereoanlegg, permar, ordbøker, Hello Kitty-plaster og 3 bilder av Guro og eg.

Hva befinner seg under neglene dine?
neglelakk(sølete? eg?)

Hva befinner seg i medisinskapet ditt?
har ikkje.. endå. Når eg blir vaksen skal det vere stappfullt av ibux, paracet, antibiotika og den slags som min mann med ei årsinntekt på 1,5 mill har fått tak i til meg.

Hva befinner seg på mp3-spilleren din?
på iPoden er det ganske lite, men eg skriver det eg ikkje er flau over å ha der eg: Arctic Monkeys, Bloc Party, Coldplay, Crystal Castles, Ingrid Olava, Justice, The Kooks, La Roux, Ladyhawke, Lily Allen, The Little Hands of Asphalt, Mew, MGMT, Miike Snow, Oasis, Radiohead, Starfucker, White Lies, The xx

Hva befinner seg i toalettmappen din?
MD formulations cleanser, MD formulations face & body scrub, Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion, Decleor Hydra Floral moisturising mask, Decleor Hydra Floral moisturising cream, Bare Escentuals foundations, Bare Escentuals i.d warmth all-over face colour, Bare Escentuals i.d flawless application face brush, Bare Escentuals i.d maximum coverage concealer brush, Bare Escentuals i.d Full Flawless Face Brush, Bare Escentuals mineral veil, Bare Escentuals Kabuki brush, Diorshow mascara, Decleor Harmonie soothing eye contour gel, Maybelline Eyeliner. gotta love lange navn..

1 kommentar:

konghalvor sa...

Ibux changed my life!

Nå kan jeg ha mer hangover:)