torsdag 11. mars 2010

gi meg noe gass



homofili. hei, eg skal no skrive om martine og det svært kjente fenomenet homofili. eg har nettopp hatt matteprøve og eg bør Vaffal få sekx. "Eg har lyst å få ein kjæreste også dør han".





Litt sånn emo-love liksom. Det eg gler meg til er jo å bli 90 år, sitte i sofaen saman med mannen min og ete nystekte wienerbrød og slurpe kald kaffi.


Men homofili ja. Som sagt eit svært kjent fenomen. Alle veit kva det er, kva det går ut på, og dei fleste er jo ok med det(burde vere det i allefall).




Denne kvinna er i allefall ok+! (no virka eg lesbix)


Men Martine ja. Flott ung kvinne med mange tankar og kjensler. Den verste personen ho har møtt? MEG. Jepp, eg går ho på nervene kvar dag, men likevel held ho ut kvar einaste lunsjpause med meg, lar meg snakke kvar einaste sosiologi-time, it-time og engelsk-time. Flott jente med andre ord. Tema ho likar å snakke om? sminke, hudpleie, sex, kjensler, mat, hennas framtid som sexolog, gutar som på ein eller annan måte er fine, internett, hildechristina.com, vennskap og anti-mobbing. Sidan dette også er tema som interesserer meg (litt) så kozar me oss mykje i kvarandre sitt selskab(det norske selskab 2).




nuss

5 kommentarer:

Helene sa...

Dette må vere ditt mest saklige innlegg, garantert

Malene den pene og rene sa...

flott innlegg ja! Får min triste dag som sjukling til å bli 143 ganga bedre. Takk for deeeeeeet :)

Btw, siden eg snuffsar og nyse konstaant, har masse å gjør (men orka ikkje gjør noke,, siden eg er sjuk), så har eg nett laga meg gele! sånn at eg kan kose meg med det i kveld når paradise går :D
bare for å fortelle det lizm. kjeda meg? neiiidaaa.

Sunniva sa...

takk helene! konstruktiv kritikk=muy bien

hahhhhhh malene<3 men du er flink og kreativ!!!!
neeeeida:)

Helene sa...

Ja, kva har man ellers vennar for?
I dag gjekk eg forbi 'benken' der Noregs hottaste mann "provde o se din trose"!!!!

Sunniva sa...

holy! han var så sexy. han skulle berre ha sett trusa mi....