mandag 8. mars 2010

silver equals gold

no har eg selfølgelig sett første episode av Paradise Hotel. Som alltid brukte eg og Sigrid 90% av tida på å le av alle dei ekle menneska, enorme puppane og sleske hårsveisane. Det er så fantastisk! aahhaahahahahhaaha. No er det jo berre å vente på det resten av Norge (i allefall Jessica) også ventar på - sexscenene. Det er då ein sitter skamflau, fniser og seier "herreguuud så teit". Gledar meg svært.

Det verste med Paradise Hotel er jo selfølgelig at ein blir heilt avhengig. Eg må sjå det kvar kveld, og med det forsvinner jo mitt sosiale liv(facebook). I tillegg er eg jo i Barcelona om ei veke! Fysj. Får sjå alt på tv3.no etterpå(hehehehehhehehe "neida").
Og ang Barcelona, i dag har eg laga pakkeliste og greier. Den blei selfølgelig "litt" for lang som vanlig. I tillegg veit eg ikkje når eg liksom skal pakke. Det er kun fredag eg har tid til å kjøpe ting eg må ha med, laurdag skal eg jobbe og søndag skal eg jo sove heeeeile dagen.

No må eg sove, men først vil eg klage på spotify. No har eg høyrt 2(!!) sangar og reklamen er her igjen, jjjjesus.




5 kommentarer:

Helene sa...

Ikkje berre sexscenene vi ventar på! Petter kjem i dag! Fantastisk. Fortell meg alt, eg sit på toget.

+ du må ordne på den pakkelista di no, med tanke på snøvêret!

Sunniva sa...

men sexen er best uansett!!!
its a date!

ååå.... men eg tenker at det blir fint igjen til då. det seier dei iallefall på yr.no

Helene sa...

ok, du har vel rett!

Hmm, rett.. igjen.

Jessica sa...

haha. Må innrømme at spolte et par gongar tilbake på ein episode på skins idag. fantastisk

Guro sa...

Eg vil se paradise hotel! aaargh