torsdag 18. februar 2010

minor lies

love my life. Eg har selfølgelig klart å bli sjuk, og det rett før vinterferien. Typisk meg å bruke heile ferien på å ligge i senga og tenke "vil... døøø".
Å nyse konstant er liksom ikkje berre flaut, det er fysisk vondt. Det svir i halsen min og eg er rett og slett sikker på at eg allerede no har fått blodpropp i lungene. Trudde nysing var enten 4% eller 1/4 orgasme eg, men neida.
Ettersom Helene gir meg "the evil eye" kvar gang eg nevner at eg kaaaanskje ikkje orkar ut i morra, så må eg vel ut likevel. Klarer ikkje vente. Drita full, vondt i beina, altfor lite kle og altfor mange ekle gutar som trur at å danse vil sei å-gnikke-skrittet-sitt-så-nærmt-jenta-sitt-som-mulig-uten-å-kunne-kalle-det-tørrpuling. Som sagt, klarer ikkje vente.

Nei men no har vi matte, så tenker at eg skal spele litt kabal og fortsette å late som om eg forstår aaalt vi gjer på geogebra.org. Ser rundt meg og ser at det faktisk kun er eg, Linn og Malene som ikkje følger med. Esj.

2 kommentarer:

Helene sa...

Jepp, du har berre å dope deg med ibux og te Sunniva!
Og uansett kor negativ du framstillar i morra som her, så veit eg at du egentlig gledar deg:)

Sunniva sa...

puspus, det er greit og du har rett!!